thatssojossie

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefine Aronsson - 1 mars 2012 23:00

Blev inte att vila tidigare idag som jag hade tänkt då jag inte direkt lyckades med det.

Men någon gång mellan 3 och halv 4 gick jag och Fanny och fikade på Java.

Satt där rätt länge, och även hennes kompis satt med ett tag.

Sedan blev det att kolla tv och hämta Kajsa från gympan,

äta kvällsmat och kolla på mer tv och avslutade med Revenge.

Sedan blev det att jag strök lite kläder också.


Imorgon ska jag till Kumla, träffa Lizzie en sväng och sedan

ta en fika med mormor och sen skjutsa henne till Örebro på hemvägen.

Så ska jag sedan när jag kommit hem dammsuga och även försöka

börja med packningen, men det går rätt snabbt när man väl börjat så.


Av Josefine Aronsson - 1 mars 2012 14:00

Det känns alltid bra när man inte får en blund på natten.
Kunde verkligen inte sova inatt, låg och vred och vände på mig,

blev väl kanske bara 1 timmes sömn och sedan pricken över i:et så var jag till

arbetsförmedlingen klockan 9 på morgonen. Men det gick bra att sitta där

trots bristen på sömn och det var dessutom sista gången jag var där

nu när jag flyttar på söndag. Sedan fick vi dessutom sluta en

timma tidigare så var rätt skönt. Men ska ta det lugnt resten av dagen

och bara tråka, ska väl försöka vila en stund om ett litet tag också.


Hoppas denna natt bara var för denna gången, vill inte att det ska börja om igen.

Jag har ju precis för en månad sedan lyckats sova bra under nätterna igen efter

att ha svårt att sova under nästan två månader. Vill inte ha tillbaka det.

Men nästa vecka blir det god sömn iallafall.


 

Presentation


Heter Josefine, är 20 år och bor i Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards