thatssojossie

Alla inlägg under september 2012

Av Josefine Aronsson - 13 september 2012 22:45

Det har inte hänt så värst mycket idag, för på torsdagar har jag inga lektioner.

Så idag skulle jag ha fått sovmorgon, men istället blev jag väckt av pappa
som skulle låna min sticka till mitt mobila bredband och jag kunde

inte somna om. Men fick iallafall hem mina franska böcker idag.

För på tisdag börjar jag läsa Franska igen, det känns så oerhört bra och

jag längtar till dess. Hade egentligen anmält mig till dagskursen på

torsdagar, men det var för få som anmälde sig så dem kunde inte få igång den.

Som tur var så fanns det en plats kvar på kvällskursen på tisdagarna.
Jag ser verkligen fram emot Franskan, äntligen är det dags!


Denna termin har jag dessutom börjat läsa på Komvux nu och har

gått där i 4 veckor nu. Jag läser Naturkunskap 2, Samhällskunskap 2

och Svenska 3. Nytt system och allt dessutom.
Men det fungerar nog bra ändå.



Presentation


Heter Josefine, är 20 år och bor i Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards