thatssojossie

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Josefine Aronsson - 16 december 2012 18:30

Christina Aguilera spelas flitigt på min spotify och nu

är jag äntligen klar med sista svenska uppgiften som skulle in idag.

Så nu ska jag lämna in den och sedan kan jag slappna av lite.

Så nu har jag bara kvar att fixa den muntliga uppgiften och sedan

att plugga till prov på onsdag. Så det känns skönt ändå, inte mycket kvar nu.

Sedan får jag inte glömma att fixa franskan till på tisdag kväll också,

sista lektionen för terminen och jag tror nästan inte jag kommer fortsätta nästa termin

för jag kommer inte kunna fullfölja den, så det känns inte direkt

kul att bli av med pengar som inte kommer vara till någon användning.

Av Josefine Aronsson - 16 december 2012 15:10

Denna helg har det inte direkt hänt någonting speciellt. Har jobbat på morgnarna som vanligt och har pluggat.

Skriver utredande texter för svenskan, som ska in idag. Allt i sista minuten här ja.
Men ena arbetet är iallafall klart och inlämnat, så nu håller jag på med den

sista utredande texten. Så det är bara att köra på tills den är klar då.

Annars så ska jag se på fotboll ikväll, Real Madrid - Espanyol

och sedan Barcelona - Atlético Madrid.


Igår följde jag med på julbord med pappas jobb. Vi var vid Nerikes dans

Institute, där sedan Dermot Clemenger visade dem som ville att dansa.
Jag kollade dock bara på, skulle vart pinsamt om man var med. Not my thing!



Har dessutom nu jobbat i 7 dagar i sträck, nu siktar jag mig in på 7 dagar till!

Money money money :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Josefine, är 20 år och bor i Örebro.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards